Betaling per kaart niet volledig gelukt / 3D bevestiging / 3D verificatie
Als je betaalt per kaart, zal je, nadat je alle kaartgegevens hebt ingevoerd, mogelijks moeten bevestiging dat je wel degelijk de eigenaar van de kaart bent.
Je ontvangt hiervoor een code op je mobiele telefoon, een telefoontje, een code per e-mail, QR-code, etc.
Het heet 3D-verificatie / 3D-bevestiging en is een vorm van beveiliging van je bank.
Als iemand anders jouw kaart gebruikt, kan de betaling niet worden uitgevoerd. Je hebt namelijk ook de code nodig die je op je mobiele telefoon / e-mail /... ontvangt.
Om de kaartbetaling te kunnen voltooien, moet je mogelijks deze functie activeren.
Je kan hiervoor altijd contact opnemen met uw bank. Zij kunnen dit voor jou regelen doen.
Lukt de betaling niet via de kaart en / of kan je de 3D-bevestiging niet activeren, dan kan je jouw bestelling ook nog steeds betalen via een bankoverschrijving of Paypal.